سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰

به منظور هم‌افزایی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان انجام شد؛

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان

دیدار با معاون استاندار سیستان و بلوچستان

به منظور هم افزایی و استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف در گسترش فضاها و ترویج فرهنگ کتابخوانی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با عباسعلی ارجمندی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان، به منظور هم افزایی و استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف در گسترش فضاها و ترویج فرهنگ کتابخوانی، مهدی جهان تاب، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در دیدارهایی جداگانه با عباسعلی ارجمندی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و علیرضا سعید، مدیرکل دفتر استاندار سیستان و بلوچستان گفتگو کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر لزوم توجه به کتاب و کتابخوانی تأکید دارند. توجه به مطالعه و کتابخوانی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

جهان تاب امضای تفاهم نامه با سازمان ها به منظور برگزاری کلاس های مختلف آموزشی در راستای ایجاد کسب و کارهای کوچک و ارائه خدمات در کتابخانه های عمومی را از مهمترین اقدامات نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای هم افزایی و گسترش فعالیت های کتابخانه ای عنوان کرد.

عباسعلی ارجمندی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت های انجام شده در کتابخانه های عمومی، گفت: توجه به کتاب و کتابخوانی مهمترین عامل پیشرفت در جامعه است. آمادگی داریم با مشارک سازمان های مختلف در راستای هم افزایی و گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه اقدام کنیم.

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 4 =